klik disini

Wednesday, January 26, 2011

Hiasan Cabin atau Laman


Ketika datang ke sesebuah rumah dekorasi ada satu hal yang harus dikatakan-orang nampaknya sahdu untuk hidup sederhana. Dari semua gaya dekorasi dan dekorasi ini adalah salah satu yang nampaknya paling sering diulang tapi dengan cara yang berbeza. Serius ada semua jenis website dekorasi 'kabin', majalah, brosur, buku, dan video di seluruh tempat dari setiap gaya dan dekorasi. 




Salah satu alasan populariti fenomenal dari jenis tertentu gaya dekorasi rumah mungkin mempunyai sedikit hubungannya dengan kesederhanaan itu. Lihat saja photo di atas, walaupun simple tapi menyenangkan.Tidak ada peraturan yang keras dan cepat, tidak ada faux finishes mewah dan lukisan bertekstur yang perlu dilakukan dalam rangka untuk melengkapi paparan dan ada yang tidak terlalu rumit ... ada semacam dekorasi tersedia yang sesuai tidak hanya memerlukan rumah dekorasi, tetapi juga keperluan untuk kualiti juga. 




Hal lain yang banyak menarik tentang rancangan membina kabin dekorasi rumah bertema ialah bahawa hal itu hanya memancarkan kehangatan. Dari warna gelap ke bahan flanel dan kesederhanaan. Satu hal yang jelas dalam gaya dekorasi ialah bahawa hal itu menarik bagi mereka yang mengasihi rumah cabin dan perapian dan kehangatan dan baik akan jauh lebih banyak dari sentuhan moden dan elemen reka bentuk dan tidak perlu berusaha untuk menjadi dua gaya hampir sistematik bertentangan satu sama lain. 



Jika anda ingin kehangatan kabin Montana di rumah anda dengan kadar cost yang serdahana, anda boleh mengiplikasikan seperti gambar di atas. di lampu anda, dan dalam mimpi anda apabila anda jatuh ke dalam tidur yang nyenyak setiap malam. Dari bilik tidur ke bilik mandi dan dapur mahu pun dibelakang rumah adalah salah satu yang membuat gelombang besar di jiwa anda.
Drywall dan plester tidak boleh membawa paparan. pinus rumit atau beberapa gaya kaya yang lain dari kayu merupakan pilihan terbaik untuk dinding ketika meragut daya tarikan rumah kabin. Jangan ragu untuk mengukir inisial anda dengan hati ke dalam kayu dinding anda. Ini adalah salah satu hal yang menawan tetapi juga sesuai dengan rumah dan atmosfera. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...